Matildas blogg ♥

Direktlänk till inlägg 10 november 2011

Dag 03 - Något/någon jag inte kan leva utan

Av Matilda Friberg - 10 november 2011 19:36

Det här låter säkert helt sjukt , men jag skulle verkligen inte kunna leva utan en kamera , älskar att fota och tar minst 5 bilder varje dag , men ibland bara bilder som blir dåliga osv. Men iallafall minst 5 bilder om dagen blir avklickade. Så om något skulle hända min kamera skulle jag börja gråta och om den inte gick och laga skulle jag gråta floder och sedan börja spara pengar och köpa en ny så fort som möjligt...


Sen skulle jag heller inte kunna leva utan mina vänner , min familj och sånt där , det skulle jag verkligen inte klara , för de betyder så mycket för mig. ÄLSKAR ER !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda Friberg - 11 november 2011 18:35

Förlåt , men har ordnat allting med blogg.se bloggen , det är nog där jag hör hemma , så ska försöka sluta byta blogg hela tiden nu! Men ni får mer en gärna trycka er in på http://baramatiilda.blogg.se , för här kommer inga nya inlägg upp.. min blogg...

HMM

Av Matilda Friberg - 11 november 2011 18:07


  Inte varit bra uppdatering , vet ni hur segt den här fredagen har sniglat sig framåt ? Väldigt sakta iallafall. Nåja , har inte hunnit göra alls mycket idag bara tagit lite nya bilder och så har jag börjat städa på rummet också..   Har även ...

Av Matilda Friberg - 11 november 2011 13:34


Nu har jag fått helg , wooooho! Skönt att veckorna går fort. Snart är det jul. Åhh vad jag längtar! Men vart är snön i år igentligen ? Det har inte snöat nånting än i år och det är 11 november idag och förra året kom den första snön 21 oktober , så ...

Av Matilda Friberg - 10 november 2011 18:41


  Imorse hade jag sovmorgon till halv elva och jag tog verkligen till vara på den idag. Var en lång dag i skolan som inte slutade förrens halv fyra och sedan hem. En hungrig mage väntade på käk , det fick bli att åka till burger king och äta lite me...

Av Matilda Friberg - 9 november 2011 21:44


  Kan inte låta bli att älska den här bilden , även fast den inte är speciellt fin eller nånting , frös ihjäl gjorde jag också när bilden togs 28 maj..   Hej på er! Sitter just nu framför datorn och jag gör inte så himla mycket. Blev inte alls...

Fakta om Matilda :


Jag är alltså Matilda. Jag är fjorton år gammal. Bor i den lilla hålan Motala. Fota,umgås med vänner,åka longboard,lyssna
på musik är några saker jag ofta gör..

Mina kamera :

NIKON COOLPIX P80.

Det är en långzoom's kamera som tar riktigt fina kort ! Min kamera är väldigt lik en systemkamera , den största skillnaden är att man inte kan byta objektiv på min kamera.

Senaste Inläggen :

Kalender :

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011
>>>

Arkiv :


Ovido - Quiz & Flashcards