Matildas blogg ♥

Direktlänk till inlägg 8 november 2011

Rosa himmel blev snabbt mörk blå..

Av Matilda Friberg - 8 november 2011 16:41

  Tja ! Uppdateringen sög verkligen igår , jag vet. Ska försöka köra bättre idag , men lovar ingenting. Har verkligen ingen inspration till vad jag ska skriva i inläggen , så får försöka tänka ut det! Aja , sitter just nu framför datorn och lyssnar på musik. Är lite arg på mig själv , för såg himlen för en kvart sen , helt rosa och tänke "jag går ut om en kvart" tar tag i kamrean , gå ner , tar på mig skor och jacka , öppnar dörren , vad ser jag !? Jo , att det är hur mörkt som helst ute , åååh , det ändrades på mindre en kvart , så nästa gång ska jag gå ut och fota dirrekt..


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda Friberg - 11 november 2011 18:35

Förlåt , men har ordnat allting med blogg.se bloggen , det är nog där jag hör hemma , så ska försöka sluta byta blogg hela tiden nu! Men ni får mer en gärna trycka er in på http://baramatiilda.blogg.se , för här kommer inga nya inlägg upp.. min blogg...

HMM

Av Matilda Friberg - 11 november 2011 18:07


  Inte varit bra uppdatering , vet ni hur segt den här fredagen har sniglat sig framåt ? Väldigt sakta iallafall. Nåja , har inte hunnit göra alls mycket idag bara tagit lite nya bilder och så har jag börjat städa på rummet också..   Har även ...

Av Matilda Friberg - 11 november 2011 13:34


Nu har jag fått helg , wooooho! Skönt att veckorna går fort. Snart är det jul. Åhh vad jag längtar! Men vart är snön i år igentligen ? Det har inte snöat nånting än i år och det är 11 november idag och förra året kom den första snön 21 oktober , så ...

Av Matilda Friberg - 10 november 2011 19:36


Det här låter säkert helt sjukt , men jag skulle verkligen inte kunna leva utan en kamera , älskar att fota och tar minst 5 bilder varje dag , men ibland bara bilder som blir dåliga osv. Men iallafall minst 5 bilder om dagen blir avklickade. Så om n...

Av Matilda Friberg - 10 november 2011 18:41


  Imorse hade jag sovmorgon till halv elva och jag tog verkligen till vara på den idag. Var en lång dag i skolan som inte slutade förrens halv fyra och sedan hem. En hungrig mage väntade på käk , det fick bli att åka till burger king och äta lite me...

Fakta om Matilda :


Jag är alltså Matilda. Jag är fjorton år gammal. Bor i den lilla hålan Motala. Fota,umgås med vänner,åka longboard,lyssna
på musik är några saker jag ofta gör..

Mina kamera :

NIKON COOLPIX P80.

Det är en långzoom's kamera som tar riktigt fina kort ! Min kamera är väldigt lik en systemkamera , den största skillnaden är att man inte kan byta objektiv på min kamera.

Senaste Inläggen :

Kalender :

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011
>>>

Arkiv :


Ovido - Quiz & Flashcards