Matildas blogg ♥

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Matilda Friberg - 6 november 2011 21:47

  Ikväll har jag fixat med termosen (till fysikprovet) och jag ska ha friggolit till den , hahah , vet ni hur mycket friggolit det var överallt när jag var klar eller !? Hahah..precis fullt , så det är tur att det finns damsugare! Men den är nästan helt färdig nu , ska bara fixa några små saker imorgon. Annars har jag duschat , för det var fullt med friggolit i håret också , haha! Aja , alla besökare har ännu inte hittat hit , en hel del saknas ! Men vi får hoppas ni alla hittar hit snart ! Det här blir nog det sista inlägget för idag , för nu ska jag gå ner och kolla på tv;n lite och sen ska jag försöka sova skapligt tidigt ikväll , eftersom det är skola imorgon ! Men ni sov så gott allihopa , så skriver jag mera imorgon. Vet dock inte hur många inlägg ännu , det beror lite på hur mycket läxor och sånt jag har..

Av Matilda Friberg - 6 november 2011 17:03

 
  

Idag är det ju söndag och imorgon är det skola igen , buhu ! En veckas lov har gått alldels för fort , men skönt har det iallafall varit med en liten fjuttig vecka ledigt! Så idag har jag bara varit hemma och inte gjort mycket alls. Har pluggat lite och ska göra det lite mer ikväll. Ska göra en termos till ett fysikprov jag har i veckan som kommer. Ne nu , ska jag sätta mig och räkna hur många dagar det är kvar tills det blir jullov , så långt tid kan det väl inte vara ...?

 
Av Matilda Friberg - 6 november 2011 16:38

Hej på er !
Har flyttat min blogg hit nu , tidigare hade jag ju min blogg på blogg.se (www.baramatiilda.blogg.se).

Men min blogg har blivit konstig med designen , så hade tänkt att börja blogga här istället!

Har bloggat här tidigare , men det var många månader sen nu , men bytte då till blogg.se då jag tyckte bloggarna var för "smala" , men nu har de ju gjort bloggarna "bredare" här , så hoppas jag ska trivas nu! Aja , hoppas alla läsare hittar till den här bloggen nu!


Fakta om Matilda :


Jag är alltså Matilda. Jag är fjorton år gammal. Bor i den lilla hålan Motala. Fota,umgås med vänner,åka longboard,lyssna
på musik är några saker jag ofta gör..

Mina kamera :

NIKON COOLPIX P80.

Det är en långzoom's kamera som tar riktigt fina kort ! Min kamera är väldigt lik en systemkamera , den största skillnaden är att man inte kan byta objektiv på min kamera.

Senaste Inläggen :

Kalender :

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011
>>>

Arkiv :


Ovido - Quiz & Flashcards