Matildas blogg ♥

Alla inlägg den 7 november 2011

Av Matilda Friberg - 7 november 2011 19:51

 

Tja ! Alla mina besökare har ännu inte hittat hit , sorligt. Men jag ska försöka få hit mina besökare , allt på bloggen kommer bli mycket bättre senare i veckan / mot helgen , en ny design kommer komma upp på bloggen då , massor nya bilder , inlägg i mängder , så då hoppas jag verkligen jag kan få över mina läsare hit iallafall..


Just nu sitter jag och lyssnar på musik , är grymt trött , säkert för väckarklockan ringde så himla tidigt imorse...

Av Matilda Friberg - 7 november 2011 16:28

  Hejhej !! Nu rullar allt på som vanligt igen , lovet är ett minne och skolan är nu verkligheten.

Inget att babbla om vad som hände i skolan , men nu ska jag väl alldels straxt banka in lite engelsk-glosor i hjärnan och sen kanske jag är duktig och gör någon mer läxa..


  

Fakta om Matilda :


Jag är alltså Matilda. Jag är fjorton år gammal. Bor i den lilla hålan Motala. Fota,umgås med vänner,åka longboard,lyssna
på musik är några saker jag ofta gör..

Mina kamera :

NIKON COOLPIX P80.

Det är en långzoom's kamera som tar riktigt fina kort ! Min kamera är väldigt lik en systemkamera , den största skillnaden är att man inte kan byta objektiv på min kamera.

Senaste Inläggen :

Kalender :

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011
>>>

Arkiv :


Ovido - Quiz & Flashcards